onsdag 22. juni 2011

Enda et kort.....

Jeg må ta det litt med ro for tiden, og da er det vel ikke vanskelig å sette seg ned for å lage kort. I dag har jeg laget kort spesielt til Sketchy Colors utfordring #76  Creme, mint & oliven. Det er farger jeg vanligvis ikke bruker, og først vanskelig å finne frem ark som jeg kunne bruke for trodde ikke jeg hadde noe særlig i de fargene, men så viste det seg at jeg hadde litt og vips så ble det kort.



                                  (Ikke akkurat så gode bilder jeg har tatt..)
Tar med kortet også i utfordring hos Scrappekammeret, Utfordring #33 - Scrappekammeret ord: SOMMER.

Ha en fin kveld.

4 kommentarer:

Allpapir.blogspot. sa...

kjempe fint sommerkort. Det stemplet er så nydelig og flotte farger du har brukt.
klem Anne Lise

Sissel sa...

Fine farger og nydelig motiv, kos deg frisk:)
Klem Sissel

sisla sa...

Mye fint her i bloggen din, nydelig sommerkort. Legger meg som følger her, da får jeg se mer av din prosjekter.
Klem Sisla

❤ Kaia sa...

Herlig kort, Nydelig Tilda med sommerfugl..
Takk for at du er med på fargeutfordringen til SC denne uken.
Klem fra Kaia