lørdag 22. august 2009

Det er jo helg da... Hm..

Jeg har en slik morgen/føremiddag der jeg vet at jeg bør gjøre noe men kommer liksom ikke i gang. Jeg vet at jeg hat ting jeg bør gjøre, men orker ikke. Det er nok fordi det er lørdag. Jeg blir ofte slik når det er helg. Det er da jeg har tenkt å slappe av og ikke gjøre på noe, men da jeg ligger å ikke gjør på noe ligger jeg å ha dårlig samvittighet for det jeg burde ha gjort. Og klarer egentlig ikke å slappe av. I ukene klarer jeg å gjøre mer, etter jeg kommer hjem fra jobb for da er jeg mer i det modus der jeg kan gjøre ting. Eller det er vel ikke alltid sant for jeg tenker også at jeg kan gjøre det i helgen for da har jeg så god tid. Da kommer jeg inn i en dårlig trend egentlig.

Nei jeg kan ikke sitte her å skrive nå slappe av har ikke roen til det, samtidig som jeg ikke har lyst til å gjøre noe. Men det er litt letter i dag da siden Frode kommer <3.

Ingen kommentarer: