søndag 16. august 2009

Hm hva skal jeg gjøre i dag tro...

Ja jeg sitter å funderer over det i dag. Men det er vel mest for jeg har så mye jeg har tenkt å gjøre, men vet ikke helt hvordan jeg skal gjort at. Ja det er nok straffen for jeg hadde meg-dag i går. Men jeg må jo kunne koble litt av og til:). Så nå sitter jeg og lurer på om jeg skal gjøre kontor ting her hjemme eller om jeg skal reise på jobb og gjøre det der og eventuelt rydde litt. For det er så mye letter å gjøre når det ikke er noen der. *tenke, tenke*. Det vil si er vel egentlig ferdig å tenke for jeg vet at jeg bør ta en tur på jobben, eller irriterer jeg meg over hvordan det ser ut der resten av uken. For gjøre meg klar til å gå sånn at jeg ikke er der hele dagen og kan komme hjem og gjøre kontorting etter på.
Ha en fin dag alle:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei! Er så glad for at du tok deg en tur på jobben, var så utrolig hyggelig på komme dit på manda'n:)

Skylder deg en nå;)

Klem fra Hilde!!