torsdag 20. august 2009

Vær like smart som meg ikke begynn

Hm der kom den snikende røykelukten igjen :S. Ja jeg har en nabo under meg som røyker. Og av en eller annen grunn har han bestemt seg for å ikke røyke inne. Så ja da i uansett være og vind, så står han ute og røyker. Og han har ganske mange og ofte røykepauser. Jeg har for såvidt ikke noe i mot at han røyker jeg da, bortsett fra at siden jeg ikke røyker selv, merker den lukten så mye bedre enn de som røyker.

Har aldri smakt røyk selv jeg da:) *smile stolt*.
Jo da det var egentlig litt tøft (og mener det i negativ mening) å ikke røyke i ungdomskole alder. Misten nok en del venner av den grunn. Jeg var ikke kul nok for dem lengre, ikke ville jeg være sosial med dem heller, mente dem. Det er egentlig veldig merkelig at en må på mange små tettsteder her i norge må røyke for å være noe. Spesielt i dag som en er så opplyst om at røyk er skadelig.
Begge mine bestefedrene mine døde nok av at de røkte hele livet, det var nok derfor jeg ikke ville prøve røyk heller da jeg var 13- 14 år for jeg hvor syk morfar var. Og det skremte meg. Så jeg var ganske bestemt på at jeg ikke skulle begynne å røyke og det er jeg tenkt å forsette med.

Ingen kommentarer: