torsdag 20. august 2009

Blogginga har tatt litt av..

Dette er ny rekord for å være meg. I mine to år som blogger har det ikke hendt at jeg har klart og skreve hver dag, men de siste ukene så har jeg jo blogget to og tre ganger.. og jeg synes faktisk det er litt artig. Jo da det tar litt tid det gjør det, men det er jo kjempe artig for min egendel verfall og gå tilbake å lese å se hvilken sins stemning jeg er i. Og innbiller meg at det er litt koselig for de som har følgt med bloggen min helt fra starten av. Men nå må dere komme inn hver dag for med verfall to innlegg hver dag blir det mye og ta att...:P

Et lite tips på slutten av innlegget om du er lei pizza med kjøpdeig prøv bacon i stede. Jeg og Susanne hadde det i dag og det var ganske godt, med toro pizzabunn kunne ikke vært enklere:)

Ingen kommentarer: