onsdag 19. august 2009

Noen som er sliten? Jeg er..

I dag er jeg egentlig for sliten og trøtt til å blogge. Er egentlig rart att noen dager blir man bare helt utrolig sliten. Jeg har ikke gjort noe mer slitsom enn hva jeg tilvanlig gjør. Og det er ganske rolig på jobb for tiden. Det er enda en uke til hardkjøret begynne og kan vel ikke bli mer sliten enn hva jeg er i dag..

Var en tur oppe hos Susanne nå i kveld og det var veldig koselig og det er en stund siden enda vi omtrent er naboer. Vi snakket om ting og tang. Selv om det er over et år siden vi sluttet på skolen følese det likevel litt rart og ikke reise med henne på skolen og ha de samme kjedelige forelesningene sammen. Vi hadde mye moro sammen når vi egentlig burde følt med på hva læreren sa:P.

Må og inn at safira sitter på verandaen og kom så fornøyd inn i sengen med en langbein. Jaja det var jo egentlig ikke så farlig det da, må vel si at det kunne være være ting hun kunne komet inn med. Bra hun ikke har tilgang til mus. Hun spiste verfall langbeinen og valset ut att på verandaen.. Litt moro må da den pusen min ha det.

Ingen kommentarer: